sobota, 26 września 2015

Miłość i chaos w Nowym Jorku

Witajcie!

Wakacje są okresem, w którym czytam dużo książek. Jedną z nich jest książka "Miłość i chaos w Nowym Jorku" Burgess Gemma



Miłość i chaos w Nowym Jorku - Burgess Gemma
Angie, żyje beztrosko z dnia na dzień. Depresję z powodu braku pracy, kłótni z przyjaciółkami i rozwodu rodziców skutecznie leczy imprezami do białego rana i szalonymi randkami z przypadkowymi facetami.
Pozornie nudne życie Angie zmienia się w dniu, kiedy budzi się sama w hotelowym pokoju, a obok niej na łóżku leżą trzy tysiące dolarów. Z ubiegłej nocy nie pamięta ani sekundy.

Na początku książka jest dosyć schizowa i dziwna. Pierwszy raz czytałam taką książkę. Cenzura i jakikolwiek umiar raczej tam nie występuje, ale doszłam do wniosku, że przeczytam ją i im bardziej wgłębiałam się w książkę tym bardziej była ciekawa. Zakończenie książki mnie zaskoczyło, gdyż spodziewałam się zwrotu akcji i trochę innego zakończenia. Przez to nie wiemy też jak będą dalej wyglądały losy bohaterki.
Nie jestem w stanie jednogłośnie stwierdzić czy polecam tą książkę, na pewno jeżeli już to osobom trochę starszym.



/nimcia

2 komentarze:

  1. Ciekawy opis, może się skuszę :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie czytałam, ale może kiedyś przeczytam.
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.