niedziela, 23 sierpnia 2015

Nie tylko po domu

Witam ponownie

Jak już można było troszkę zauważyć lubię rzeczy uniwersalne. Bardzo lubię jeans'y i T-shirty, ale i sukienki, spódnice, sandałki, trampki i szpilki. Według mnie taką bardzo uniwersalną rzeczą są spodnie dresy dopasowane (chyba mogę tak to ująć) i boyfriendy.
Najpierw zaczniemy od dresów. W mojej szafie mam dwie pary dresów "wyjściowych". Nie tylko na treningi taneczne i inne, nie tylko do biegania, ale do sklepu, na miasto , do szkoły. Nie sprawiają one wrażenia, że wracamy z treningu czy dopiero co wstaliśmy z łóżka. A do tego są wygodne.

 

 Dresy: Hause,                                                                                    Diamante Wear
Buty: New Age                                                                                    Nike Air Max

Ta pierwsza stylizacja ostatnimi czasy była moją ulubioną. I była ze mną na letniej wycieczce do lasu.

No to teraz czas na boyfriendy. W moich jestem bezgranicznie zakochana. Są wygodne, pasują do białych trampek i do szpilek. Do tego wygląda się w nich świetnie. Pochodzą z answear.com, a są z firmy Fragomina.
Bluzka Hause
Szpilki Guess
                                                                                  /nimcia

4 komentarze:

  1. Świetny blog :)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się twoje stroję, obserwuję mam nadzieję że, się odwdzięczysz.
    pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są takie dresy !:)
    Poklikałabyś u mnie w linki w najnowszym poście?:) Byłabym wdzięczna;*
    Może wspólna obserwacja?:) Daj znać, a na pewno się odwdzięczę:)

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.