sobota, 11 lipca 2015

Kocham Nowy Jork i Kocham Paryż

No cześć długo mnie tu nie było, a to wszystko za sprawą końca roku, który bardzo przeżywałam, bo był to ostatni rok w gimnazjum. Od razu po zakończeniu wyjechałam na 2 tygodnie na obóz taneczny ( a jakżeby inny prawda? :) )którego nigdy nie zapomnę i który był najwspanialszym obozem na świecie. Ale nie przedłużając przejdźmy już do rzeczy.
         Ten post miał powstać już dawno, ale jakoś cały czas było mi nie po drodze mianowicie chodzi mi o książkę, a konkretnie dwie książki: "Kocham Nowy  Jork" i "Kocham Paryż". Pierwsza z nich tak jakby zachęciła mnie na nowo do czytania książek. Po szkole, w której zadawali dużo lektur, z których większość mi się nie podobała, nie miałam ochoty, ani nawet czasu na czytanie innych, ale po przeczytaniu tej książki znów nabrałam ochoty do czytania i zrobiłam sobie porządne zapasy jeżeli o to chodzi, a na oku mam już kolejne. Wracając pierwszą z przygód Catherine przeczytałam szybko jak na mnie, bo w 2 dni, tak mnie wciągnęła, że naprawdę nie mogłam się oderwać. 




Trzydziestoletnia Catherine, prawniczka z Paryża, rozpoczyna pracę w nowojorskim oddziale swojej firmy na Wall Street. Szybko przekonuje się, że praca w korporacji to ciągłe plotki i intrygi. Złośliwe zlecenia koleżanek z pracy, drobne wpadki i podejrzane spojrzenia to codzienność biurowego życia. Książka zawiera wiele chwil zawahania oraz trochę dramatyzmu i współczucia, ale przede wszystkim chwile zabawne i wesołe. Naprawdę gorąco ją polecam.






Druga część przygód Catherine wciągnęła mnie troszkę mniej i z początku wydawała mi się gorsza lecz gdy akcja się rozkręciła, byłam zachwycona. Przygody, akcje policyjne, chwile grozy i prześladowcy to wszystko z czym musiała zmierzyć się główna bohaterka , która powróciła do Paryża. Zachęcam do przeczytania obu książek, które z pewnością was zachwycą.



                                                                /nimcia

4 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tymi ksiązkami :)

    Mogę prosić o poklikanie? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikane :)
      Bardzo się cieszę że udało mi się zachęcić cię do tych książek.Naprawdę wciągają.

      Usuń
  2. Wydają się ciekawe!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  3. książki wydają się bardzo ciekawe, na pewno w przyszłości je przeczytam❤

    zapraszam do mnie
    http://normalpeoplesucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.