poniedziałek, 27 lipca 2015

Coś co lubię czyli malowanko paznokci

Witajcie po raz kolejny

Dziś przedstawię wam tutaj  jeden z pomysłów na paznokcie. Dla mnie typowo letnie połączenie miętowego koloru z soczystym różem.
 W tej opcji ombre mam zrobione tylko na palcu wskazującym, ale na każdym palcu też będzie  wyglądać wyśmienicie.

 Do wykonania malunku użyłam:
 gąbeczki, która pochodzi z Avon'u, ale możecie użyć jakiejkolwiek gąbki, która ma małe oczka
lakier biały Golden Rose  242
lakier różowy to ESSIE  25 funny face
lakier miętowy Maybelline New York Super Stay 7 days  615 mint for life


Najpierw oczywiście wszystkie paznokcie pomalowałam miętowym lakierem. Ogólnie rzecz biorąc to to ombre jest przypadkiem, po prostu miałam przetestować biało-różowe ombre, ale nie miałam ochoty na zmywanie paznokci więc nałożyłam na gąbeczkę pasmo białego, a obok pasmo różowego lakieru i stemplowałam gąbką po paznokciu. I właśnie tak powstały te paznokcie. Biały lakier lekko rozjaśnił ten miętowy i stworzył ombre z różowym.
I tu mam dla was jeszcze jedną wersję ombre tym razem miętowo-biała i na wszystkich paznokciach. W tym przypadku użyłam białego lakieru jako bazy a potem na gąbeczkę do ombre miętowy i biały, aby były ładne i naturalne przejścia.



I to na tyle mam nadzieję, że post wam się spodobał i zapraszam do komentowania i obserwowania
                                                                                                                                
                                                                                                                                  /nimcia

6 komentarzy:

  1. Cudowne paznokcie;)

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paznokcie :D Piękne sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nie mogę ogarnąć tego ombre. nie umiem tego robić :(
    zapraszam do mnie => www.thestyleresearcher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak myślałam ale to jest bardzo intuicyjne i proste, ale wymaga treningu, bo trzeba wyczuć ile nałożyć lakieru i jak stęplować.

    OdpowiedzUsuń

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.