środa, 15 lipca 2015

Takie małe a cieszy

Hejo

Ostatnio kurier przywiózł mi przesyłkę, której nie mogłam się doczekać. Otwierając paczuszkę ujrzałam przepięknie zapakowane dwie bransoletki Lilou.
 Kolory pasują do siebie idealnie. Wykonane bardzo starannie. Cena mówi sama za siebie, jest to niemały wydatek. Ale te dwie bransoletki urzekły mnie swoim wyglądem.
 Firma też postarała się i opakowała jej bardzo starannie i ładnie. Bransoletki zamawiałam na stronie Lilou w opcji stwórz własną biżuterię. Dlatego są oryginalne i takie moje. Jedyne co troszkę mnie zezłościło to to, że ta niebieska bransoletka jest ciężka w zapięciu, te supełki są tak mocno zawiązane, że ciężko jest je przesunąć i trzeba sobie pomagać na wszelkie możliwe sposoby. Ale po przesuwaniu jej kilka razy w tą i z powrotem jest łatwiej, myślę że to kwestia rozpracowania jej.
                                                                                                  /nimcia

7 komentarzy:

  1. śliczne są
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac . poklikasz u mnie ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu chciałam właśnie zaprojektować swoją własną, ale to, że praktycznie nie noszę biżuterii odwiodło mnie od pomysłu. Te twoje są bardzo ładne!:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Ja kocham bransoletki z zawieszkami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się *.* Są takie urocze <33
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.