sobota, 11 lipca 2015

Woda

        Wiele z was może pomyśleć , że woda to woda nic specjalnego. Ja osobiście za wodą nie przepadam nie smakuje mi w większych ilościach, choć podobno smaku nie ma. Zuzia, która również prowadzi ze mną tego bloga gadała i gadała mi, że trzeba pić wodę i w kółko i w kółko. Ja pewnego dnia po egzaminach kiedy miałam 3 dni wolnego postanowiłam zacząć dzień od szklanki, takiej dużej szklanki wody. Piłam ją przez parę minut bo nie dałam rady naraz. Po tych 3 dniach już mogłam zauważyć, że moja skóra na dłoniach, kolanach i łokciach jest miękka i gładka. W tym czasie byłam po prostu bardzo dobrze nawodniona. Teraz w czasie szkoły, nie daję rady wypić tej szklanki wody i widzę ogromną różnicę.
        Dlatego zachęcam was wszystkich, aby pić wodę a najlepiej właśnie zacząć dzień od szklanki wody.          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.