wtorek, 21 lipca 2015

Niby nic a jednak

 Hej
 Witam ponownie dziś chciałabym się wam pochwalić jednym z najbardziej według mnie uniwersalnym dodatkiem. W sumie nie wiem czy zalicza się to do biżuterii czy jest na to osobna szufladka, ale to nie ma większego znaczenia. Mianowicie chodzi o zegarek rzecz bardzo przydatna choć w dobie telefonów komórkowych może nie, aż tak konieczna. Lecz ten przedmiot nie tylko pokazuje godzinę, ale jest fantastycznym dodatkiem do codziennych stylizacji. Mi szczególnie do gustu przypadły złote zegarki na bransolecie, urzekły mnie niesamowicie . Pasują do zwykłych jeansów oraz koszulki, do eleganckich stylizacji, spódnic, sukienek i na każda okazje, imprezę, przyjecie, do szkoły, do pracy.
Dla siebie wybrałam zegarek od Tommy'ego Hilfiger'a
(TH1781214 Zegarek Damski TOMMY HILFIGER 1781214)

Ten model bardzo przypadł mi do gustu, jestem z niego bardzo zadowolona. Mam go już ponad pół roku i jak na razie spisuje się świetnie. Noszę go prawie codziennie, pasuje do niemalże wszystkich stylizacji,  do każdego koloru paznokci i na każdą porę roku i dnia. Z czystym sumieniem mogę polecić ten zegarek.

                                                                                               Spodenki Reserved, Bluzka H&M
 
Sukienki: H&M,   Closet Zalando             

 
 Sukienka Zalando                                              Dresy Diamante Wear

Dresy House,
Trampki New Age                            

                                                                                   Spodnie Fragomina i pochodzą z answear.com
                                            Szpilki Guess 

Bluzka House




                                         Jeżeli macie jakiekolwiek pytania to piszcie w komentarzach na pewno wam odpowiem i napiszcie co sądzicie na temat poruszony w tym poście
                                                                                                       /nimcia



2 komentarze:

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.