piątek, 1 maja 2015

O mnie

Witajcie z tej strony Kasia. Moje posty będą podpisywane jako nimka. Chodzę do 3 klasy gimnazjum, czego by nie mówić nawet lubię moją szkołę. Dzięki niej nie poznałabym tylu wspaniałych ludzi i nie byłabym w tak zgranej klasie, to samo tyczy się oczywiście podstawówki. Lubię wszystkie przedmioty, ale tak najbardziej to biologię, chemię, matematykę (może to dla niektórych być dziwne, bo często spotykam ludzi, którzy jej nie lubią , ale to prawda kocham matematykę <3). Jestem typowym umysłem ścisłym, ale lubię też plastykę. Jednak ponad wszystko nie przeżyłabym bez sportu, a w szczególności tańca. Jestem zapaloną tancerką, tańczę zawsze i wszystko porównuję do tańca. Jeżdżę na zawody, występuje, chodzę na warsztaty i pcham się wszędzie tam gdzie jest taniec. Z innych zainteresowań lubię też czytać książki, ale nie hurtowo, słuchać muzyki (i tańczyć), oglądać seriale i Disney'a :). Uwielbiam włoską kuchnie, ich mięsa, sałatki i oczywiście makarony i pizzę. Myślę, że z grubsza wszystko napisałam i mam nadzieję, że post wam się spodobał. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.