piątek, 1 maja 2015

O mnie 2

   Witam wszystkich, z tej strony Zuzia. W tym roku kończę trzecia klasę gimnazjum i uwierzcie wcale nie jest mi czego zazdrościć ;), ponieważ będę zmuszona rozstać się z moja wspaniała klasa i ze znajomymi, bo naprawdę jest mała szansa, ze pójdę do klasy z kimś kogo znam. Będę tęskniła za gimnazjum, bo odczuwam ze jest to ostatni moment, w którym mogę być jeszcze stuprocentowym dzieckiem. No, ale cóż, jest to zwykła kolei rzeczy, z którą każdy musi się pogodzić. Teraz powiem coś dziwnego, ale po dłuższej refleksji mogę stwierdzić, ze lubię chodzić do szkoły, to znaczy może nie do końca chodzić, ale się uczyć. Oczywiście przedmiotów, które mnie zainteresują, albo zagadnień, które wydadzą mi się warte uwagi. Najbardziej lubię uczyć się języków obcych, oczywiście nie pomijając języka ojczystego, który uważam za naprawdę piękny i warty nauki.                                                                                                                         O książkach, filmach, serialach i muzyce mogłabym rozmawiać godzinami, dlatego bardzo często w moich postach będę do nich nawiązywała. A teraz uwaga: interesuję się poezja. Tak, tacy ludzie jeszcze istnieją.;)   Dla mnie jest to szalenie fascynujące ... ale nie będę tutaj się o tym rozwodzić, tylko poświęcę  temu tematowi oddzielny wpis.                                                                                                                                 Kocham Disneya ! Znam większość tekstów piosenek na pamięć, co sprawia, że jeden z moich kolegów twierdzi, że po prostu zatrzymałam się w rozwoju. Całe szczęście moje przyjaciółki podzielają moja pasję więc nie jestem sama <3                                                                                                                                   Oczywiście moje życie nie miałoby sensu bez jedzenia, wręcz czasami czuje, że jestem z nim w związku :)  najbardziej interesuję mnie kuchnia francuska. Jeżeli chcielibyście żebym podzieliła się z wami moja miłością, to piszcie w komentarzach. :)                                                                                                                            Mam nadzieję że chociaż trochę przybliżyłam wam moja postać. Nie jestem wstanie wam napisać kiedy pojawi się mój kolejny ,,samotny" post. Na razie z Kasia planujemy kilka wspólnych wpisów. Moje posty będę podpisywała litera Z. Życzę wam miłego weekendu. Papa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.