wtorek, 12 maja 2015

Różowe okulary

Różowe okulary to seria książek, która bardzo przypadła mi do gustu. Liczy ona 5 książek szczerze to ja przeczytałam tylko 4,
Projekt C
Książka o utalentowanej dziewczynie, która marzy, by zostać projektantką. Pochodzi z Afryki, nie umie czytać, pisać. Przy pomocy swoich nowych koleżanek spełni marzenia.  Naprawdę świetna pozycja, która jest warta przeczytania.
Tańcząca
Kiedy czytałam "tańczącą" zapominałam o rzeczywistości. Taniec jest bardzo bliskim mi tematem i przy niektórych momentach wzruszałam się. Naprawdę piękna historia dziewczynki z biednej rodziny, której jedyną pasją jest taniec, balet i która rusza do wielkiego miasta, by spełniać marzenia.
OMG czyli Racje i oracje
Książka bardzo fajna, trochę romantyczna o dziewczynie, której rodzice są różnego wyznania. Ona uwielbia wystąpienia i dyskusje na różne tematy, więc wybiera się na obóz gdzie spotyka wielu ludzi o różnym nastawieniu. Naprawdę polecam.
Siostry Pancerne i pies
"Siostry pancerne i pies" to najśmieszniejsza książka z tej serii, ale nie brakuje i momentów zawahania, jest to też najkrótsza książka z tych 4. Opowiada o 4 siostrach i ich psie. Naprawdę zabawne.
"Lemoniada gada" to ostatnia książka, która jeszcze nie dosięgnęła tego zaszytą, żebym ją przeczytała, ale oglądałam film, który pewnie ktoś z was widział bo dużo razy był puszczany na Disney Channel.
Mam nadzieję, że zachęciłam was do sięgnięcia po te książki, a post wam się spodobał. Pa!
                                                                                       /nimka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.