niedziela, 31 maja 2015

Paulo Coelho

Witajcie
To znowu ja :) Uwielbiam ten czas gdy nawet nauczycielom już nie chce się sprawdzać naszej wiedzy. W tym roku jestem bardzo z siebie dumna, bo tym razem ominęły mnie poprawki.
Czas spędzam na czytaniu książek, oglądaniu filmów i seriali <3, piękny czas dzięki któremu już czuć wakacje ...  Ostatnio do grona moich ulubionych pisarzy dołączył Paulo Coelho. W ciągu tego tygodnia, przeczytałam ,,Alchemika" , ,,Weronika postanawia umrzeć" i ,, Jedenaście minut ". Zakochałam się w jego stylu pisania. Paulo Coelho trafnie spostrzega i opisuję problemy współczesnego świata. Są to książki w pewnym sensie filozoficzne, ale pisane w taki sposób ze spodobają się nie tylko fanom poważnych refleksji. Historie mobilizują do działania, zmuszają do zastanowienia się nad sobą i swoim życiem. Możemy utożsamiać się z bohaterami ... Zdecydowanie polecam :) Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogowe marzenie to:
mieć prawdziwych czytelników, którzy lubią i obserwują bloga ze względu na treść i całokształt a nie coś za coś
Czytamy wszyściutkie komentarze i bardzo lubimy je czytać i z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.